کتاب و کتاب خوانی

اومدیم تا کتاب معرفی کنیم و درباره ی دنیای کتاب صحبت کنیم

کتاب و کتاب خوانی

اومدیم تا کتاب معرفی کنیم و درباره ی دنیای کتاب صحبت کنیم

به شما کتاب معرفی میشه و کتاب های خوب خواندنی رو براتون گلچین می کنیم همچنین درباره ی نویسنده ها و نویسندگی هم با هم تبادل نظر می کنیم.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب کوچک هوگا :

هوگا مفهوم یا کلمه ی معنا دار و معنوی است که ترکیب حس راحتی، خوب بودن و آرامش و لذت را در انسان و لمس آرامش را تداعی می کند. این کلمه از فرهنگ مردم دانمارک گرفته شده و به همین خاطر خیلی‌ها معتقدند شامل تمام چیزهایی می‌شود که آدم‌ها در اوج سرمای زمستان دوست دارند. اما در واقع، هوگا مفهومی فراتر از این عبارت است.

بله، آشنایی با هوگا و طرز فکر پشت آن می‌تواند به زندگی شاد تر ، آرامش و نداشتن استرس و اضطراب  کمک کند.

 

از هوگا تعاریف زیادی ارائه می کنند. از هنر ایجاد صمیمیت آرامش روان و فقدان آزردگی گرفته تا لذت بردن از حضور چیزهای تسکین دهنده با هم بودن های صمیمانه و آن چه که نزد من محبوب ترین است. مثل حس بوی عود در کنار نور شمع. هوگا تجربه ای حسی است مثل هنگامی که در جمع خانواده هستید و یا وقتی غذای ساده ای را با نزدیک ترین دوستانتان می خورید. هوگا آن آسمان آبی و هوای تازه صبحگاهی است که تلالو نورش به زیبایی از پنجره به داخل می تابد....

 

 این کتاب (کتاب کوچک هوگا) به ما می آموزد از ساده‌ترین چیزها در زندگی به تنهایی و با همدیگر لذت ببریم ، و بی ریا باشیم. در لحظه زندگی کرد و از تک تک لحاظاتی که در حال رخ دادن در زمان حال است لذت ببریم . هوگا یعنی اعتماد و اطمینان از حضورِ در لحظه‌ی آدم‌هایی که دوستشان داریم و می توانیم به وسیله ی آن تمام کم و کاستی های روابطمان را جبران کنیم.

 

خرید کتاب کتاب کوچک هوگا

 

انتشارات آثار برات

 

  • علی ایمانی